USŁUGI

USŁUGI PODSTAWOWE
PROWADZENIE KSIĄG
  • handlowych, przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtowych;
  • prowadzenie ewidencji VAT – rejestry;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, INTRASTAT – w związku z prowadzoną działalnością;
  • sporządzanie i wysyłka JPK;
  • pomoc przy tworzeniu dokumentów rejestracyjnych i aktualizacyjnych.
USŁUGI PŁACOWE ZUS
  • tworzenie list płac;
  • rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne;
  • rozliczanie składek na ubezpieczenie zdrowotne;
  • rozliczanie podatków od umów-zleceń i umów o dzieło;
  • e – deklaracje ZUS.
USŁUGI KADROWE
  • prowadzenie obsługi kadrowej (prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji pracowników, prowadzenie kart urlopowych, prowadzenie rejestru badań lekarskich
    i szkoleń, prowadzenie rejestru absencji chorobowych, przygotowywanie regulaminów pracy, przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie umów cywilnoprawnych oraz rachunków do umów, przygotowywanie świadectw pracy);
  • sporządzanie dokumentów kadrowych (umowa o pracę, aneks, wypowiedzenie, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia o zarobkach, pisma w sprawach pracowniczych, w sprawach rozliczenia salda w ZUS, w sprawach przeksięgowania błędnie opłaconych składek);
  • sporządzanie dokumentacji kadrowej do wniosku o zasiłek, urlop, staż, prace interwencyjne, rozliczanie refundacji, dofinansowań, sporządzanie akt osobowych, świadectw pracy, sprawozdania do GUS.
USŁUGI INNE
  • sporządzanie wniosku o kredyt;
  • sprawozdania GUS;
  • opracowanie biznesplanów;
  • opracowanie Zakładowych Planów Kont;
  • opracowanie zakładowych instrukcji w związku z prowadzeniem działalności; 
  • sporządzanie deklaracji dot. ochrony środowiska;
  • rozliczanie dofinansowania uczniów.          

Jeżeli zapoznałeś się z ofertą i stwierdzisz, że potrafimy sprostać Twoim wymaganiom skontaktuj się z nami.

©Copyright 2019 - Biuro Rachunkowo-Consultingowe AS

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.